Најдете паметни професионалци
Проект за ИмплементацијаДали ви треба имплементација на услужен проект? Wilio ќе ви помогне да најдете квалитетни експерти за да го подготвите придружниот извештај, збирниот технички извештај и целокупната состојба на изградбата. Цената на проектната документација за изградбата обично зависи од обемот на услугите. Погледнете повеќе информации за услугите: статичка пресметка, сметка за материјали, цртежи обезбедени од еден од нашите 21.859 специјалисти во дадената категорија
Проект за имплементација на зградата Дома Управувањето со проекти е основа на која се заснова секој градежен проект. Менаџерот на проектот за изградба мора да добие различни вештини и компетенции за да се пресели во проектот и да воспостави функционална врска со многу тимови. Градежните проекти постојано бараат промени и, во оваа смисла, управувањето со проекти е клучот за стабилноста на целата постапка. Во оваа статија, ние ќе се обидеме да ги спроведеме основните концепти и принципи поврзани со градењето на проекти. Што значи управување со градежни проекти (CPM)? Управувањето со проекти за изградба може да се дефинира како рутирање, регулирање и надзор на проектот од неговото потекло до крај. Крајната цел на управување со градежни проекти е целосно да ги задоволи барањата на клиентот за одржлив проект во однос на функционалноста и буџетот. Постои широк спектар на видови градежни проекти како што се бизнис, станбени, индустриски и тешки градежни проекти. Улогата на менаџерот на градежни проекти Градежниот проект менаџер е одговорен за планирање, координација, буџет и надзор на проекти од почеток до крај. Накратко, градежниот проект менаџер мора да се грижи за: Изгради буџет и преговара за проценка на трошоците Организирајте ги нарачките за патување Изберете најефикасен метод на градење и стратегија Останете во контакт со сопствени или клиенти на буџетските прашања Разговарајте за технички и договорни детали со работниците и другите професионални партии Бидете внимателни за вработените на местото на градежни работи со експерти за изградба и изградба Во некои случаи тоа може да се случи, дури и ако проектот се уште е во развој. Изборот се заснова на процес на аукција со разни добавувачи. Постојат три преовладувачки методи врз основа на добавувачот: селекција на низок избор на снабдување, избор на најдобра вредност и избор на квалификација. Добавувачите треба да бидат способни да се справат со условите, буџетските прашања, јавната безбедност, донесување одлуки, управување со квалитетот, работни цртежи, човечки ресурси и математика. Управување со проекти за изградба: Главни карактеристики Управувањето со зградите обично се проширува на голем број различни функции. Најважните од нив би можеле да бидат сумирани на следниов начин: 1. Спецификација на целите и плановите на проектот, вклучувајќи го и предлогот за обемот, распоредот, буџетот, донесувањето одлуки за посакуваните резултати и изборот на учесниците на проектот. 2. Зголемување на ефикасноста на ресурсите со добивање на труд и потребна опрема. 3. Имплементација на многу операции преку легитимна координација и управување со склучување договори, планирање, проценка, дизајн и изградба во текот на постапката. 4. Ефективен развој на сигурна комуникација помеѓу агентите за решавање на конфликти кои можат да се појават. Главните принципи на управувањето со градежни проекти не е тајна дека управувањето со градежни проекти е прилично комплицирана област. Сепак, постојат неколку основни принципи кои треба да ги задржат сите што само влегуваат на теренот. Сè започнува со адресирање на сопственикот на проектот на добавувачите со цел да аплицираат за понуди. Градежни менаџери кои се заинтересирани за имплементација на проектот, потоа нудат понуда на сопственикот. Понудата ќе содржи детали за износот на пари што сопственикот на проектот мора да го понуди за да го заврши проектот. Постојат два вида на цена понуди: 1. Отворете го менито: Отворените понуди се неразделно поврзани со јавни проекти. Ова е аукција каде што секој добавувач е добредојден да ја поднесе понудата. Отворената понуда обично се промовира. 2. Затворено мени: Приватни проекти се засноваат на затворени понуди. Сопственикот на проектот испраќа предизвик да ја достави понудата на одреден број на добавувачи. Управување со градежни проекти По добивањето на сите понуди за одреден проект, сопственикот да го избере снабдувачот е еден од следните три начини: 1. Избор со ниска понуда: Во овој случај, тоа е главен предмет на интерес. Компаниите за управување со згради ги доставуваат најниските договори кои се отворени за завршување на проектот. Сопственикот на проектот ја избира најниската понуда и продолжи со него. 2. Избор на најдобра вредност: Овој процес става акцент на квалификација и цена. Сопственикот избира најатрактивна понуда во однос на квалитетот и парите. 3. Избор врз основа на квалификации: Овој метод се донесува кога квалификацијата се користи како единствен критериум за избор на управување со објекти. Барањето за квалификација (RFQ) им помага на сопствениците да добијат дополнителни информации во врска со искуството и компетентноста на добавувачот во организацијата на проектот. Видови на договори Видот на договорот, исто така, треба да се договори по постапката за избор. Како по правило, постојат четири вида договори: 1. паушал: најпопуларниот вид на договор. Сопственикот и изведувачот поставија фиксна цена за целиот проект. Цената останува иста дури и ако вкупната цена на проектот е помала од договорениот износ. 2. Единечна цена: Ако има објективни тешкотии во одлучувањето за крајната цена однапред, овој метод е најпосакуван. Сопственикот на проектот нуди материјали со специфична единечна цена со цел да ги намали трошоците. Управување со градежни проекти 3. Провизија за трошоците: Цена договор Плус Трошоците е најдобриот договор за добавувачи. Во прилог на севкупните трошоци на проектот и договорениот надоместок за фиксна добавувач, сопственикот мора да ги плати сите други непредвидливи трошоци по завршувањето. 4. Загарантирана максимална цена: последниот вид на договор не е многу различен од претходните. Клучната разлика е максималната цена што не може да се надмине во овој случај. Процеси за управување со проекти Процесот на мени е прекинат и сега е време за сите луѓе да ги вклучат во проектот. Во принцип, секој проект има стандарден животен циклус, без оглед на неговите посебни карактеристики. Оваа структура може да биде изложена во четири основни фази: 1. Иницијацијата на проектот за време на првата фаза е утврдено со целта и изводливоста на проектот. Ова е одлучувачка фаза на целиот процес, бидејќи може да укаже дали овој проект е добра можност или не. Доколку е потребно, ќе се одржи студија за изводливост и препорачаното решение / планот ќе се издава врз основа на неговите резултати. Откако ќе се одлучи сè, ќе се создаде документ (PID). Започнувањето на проектот ги обезбедува основите на градежниот план и е еден од најважните артефакти во управувањето со проекти. Истражувајте го лесните денес! 2. Фазата на планирање во фазата на планирање на проектот ќе ја одреди целата работа што треба да се изврши. Тоа е тековна активност речиси до крајот на проектот. Главниот приоритет за време на фазата на планирање е време, трошоци и ресурси за проектот. Врз основа на овие барања, стратегијата што треба да се следи. Ова исто така се нарекува управување со опсег. Друг важен документ кој треба да биде подготвен е структурата на дефектот на работата (WBS), листа за проверка која ја дели сите потребни работи за помала од функционална категорија (можете да го направите во нашиот софтвер за планирање на градежништвото). Само дефиниран буџет, распоред и работа, проектот е речиси подготвен за почеток. Следниот чекор од овој навистина важен процес е управувањето со ризикот. Во овој момент, треба да ги истражи сите потенцијални закани за проектот и да излезе со солидно решение. Конечно, Планот за комуникација е од суштинско значење, бидејќи ќе обезбеди ефективен проток на информации помеѓу проектните страни. 3. Фазата на имплементација во фазата на имплементација е ставена во функција на планот за управување со градежни проекти. Оваа фаза е генерално поделена на два главни процеси: имплементација и следење и контрола. Проектниот тим обезбедува имплементација на потребните задачи. Во исто време, напредокот се следи и се прават промени. Всушност, менаџерот на проектот го поминува најголемиот дел од времето за следење и во зависност од информациите што ги добива, ги пренасочува задачите и ја одржува контролата врз проектот. 4. Завршна фаза (краен рок) Конечната фаза од проектот е нејзиното официјално прекинување. Проектниот менаџер го оценува она што се сврте добро и се однесува на неуспеси. На крајот постои проект извештај, го пресметува конечниот буџет и ќе понуди информации за сите задачи кои остануваат недовршени. Извештајот на проектот во комбинација со анализа на можните нарушувања ќе биде вредни повратни информации за идните градежни проекти. Планирање на проекти Сигурно планирање може да исклучи многу ризици кои можат да се појават за време на градежниот проект. Главната цел на планирање е да се подобри распределбата на материјалите и ресурсите во рамките на проектот. Ова може да се избегне со можни одложувања и може да се обезбеди подобра комуникација помеѓу различните страни. Постои голем број на различни техники за планирање кои можат да го изберат менаџерот на проектот: 1. Ganttov дијаграм: Несомнено е еден од најпрактичните системи кои можат да имаат проектниот тим на располагање. Дијаграмот на Gantt може да ви даде преглед на проектот за градење и ве информираме за задачите што лежи или заврши со текот на времето. 2. Рамномерно планирање: Еквилибриум технологијата е исклучително корисен метод за повторени задачи. Може да обезбеди извонредна помош во роковите за пополнување и ефикасна распределба на ресурсите. 3. Метод на критичен пат: Една од најпопуларните алатки за планирање и многу помага да се дистрибуираат ресурсите и точната пресметка на временските рокови. На кратко, методот на критична патека може да придонесе за порано или барем навремено завршување на вашиот градежен проект. 4. П-распоред: Овој метод за планирање на градежништво неодамна се повеќе познати, бидејќи им овозможува на менаџерите на проекти да составуваат бројни и понекогаш контрадикторни задачи во правилен редослед. Градење на буџетот за управување со проекти Дефинирањето на буџетот е далеку од еден од најосновните параметри, кои треба да се земат предвид при изготвувањето на градежен проект. Проценката на трошоците може да биде многу предизвикувачка задача, но ако се прави правилно, тоа може да биде една од клучевите за успех. Како по правило, постојат четири основни параметри кои менаџерот на проектот треба да ги има на ум: 1. Анализа на проекти: Првата мерка што треба да се усвои е да се разјаснат различните цели и ограничувања на проектот. Кога го правите тоа, можете да имате подобра идеја за тоа што сакате да го постигнете и кого ви треба точно за да го постигнете. 2. Проценка на буџетот: По уредувањето на сите приоритети на вашиот проект, времето е да се организира буџет во согласност со фиксен временски рок. Сега е добро време да аплицирате за понуди од договорни добавувачи заинтересирани. Буџетска конструкција 3. Мониторинг на трошоците: Штом ќе биде лансиран градежниот проект, неопходно е да се започне со надгледување на трошоците за проектот. Колку побрзо ќе почнете да го правите тоа подобро, бидејќи тоа ќе ви овозможи да дознаете каква било злоупотреба на ресурси пред да биде предоцна. 4. Сметководство: високо компетентен сметководствен оддел е од суштинско значење. Во соработка со проектниот тим, тие ќе бидат одговорни за одржување на работењето на сите финансиски договори по план. Правен аспект на градежниот проект Проектот за изградба се состои од многу различни детали. Една од најважните што не треба да се занемаруваат менаџерот на проектот, поврзан со неговите правни параметри. Добро подготвен градежен проект менаџер секогаш треба да понуди одговори на потенцијалните правни спорови или ризици кои можат да се појават. На овој начин, целиот проект е безбеден и изграден на цврсти темели. Треба да се земат предвид пет главни области: 1. Страници: Оваа категорија се однесува на секој кој е вклучен во градежниот проект (добавувачи, консултанти, подизведувачи, купувачи, итн.) 2. Договори: Иако постојат некои фиксни форми на договори за градежни проекти, треба да се направат неопходни промени во договорите, па правен совет е повеќе од суштинско значење. 3. Законодавство и регулатива: квалитетен правен тим може да осигура дека сите различни закони и прописи се правилно усогласени. 4. Набавка: Процесот на набавки се однесува на купување на сите различни материјали и услуги потребни за градежниот проект. Затоа е од суштинско значење целиот проект постојано да се регулира од правна гледна точка. 5. Осигурување: Не постои тајна дека постојат многу физички опасности на градилиштето. Затоа, менаџерот на проектот треба да биде информиран и треба да се грижи за сите мали детали во врска со договорите за осигурување. Заклучок Стави го градежниот проект е навистина предизвикувачки напор. Постои интегрален износ на параметри и елементи кои треба да бидат исцрпени за да се анализираат.