Доbrедојдовте во Wilio!

Го гледате Wilio како нерегистриран клиент

Префрлете се на професионален.
Навигација
Услуги
Ценовник
За апликацијата
Преземете ја апликацијата
Како работи
Како можеме да го подоbrиме
Контактирајте не
За Wilio
Најави се
Доbrедојдовте во Wilio!

Го гледате Wilio како нерегистриран клиент

Префрлете се на професионален.
Навигација
Услуги
Ценовник
За апликацијата
Преземете ја апликацијата
Како работи
Како можеме да го подоbrиме
Контактирајте не
За Wilio
Најави се

Металска Работа

Барате ковач за производство на метал? Имаме 21.773 провајдери во оваа категорија. Испрати барање.

Почни

32.332 регистрирани професионалци

85.353 решени проекти

4.8 од 5 Просечна евалуација на нашите експерти

226 512 Инсталации за апликации

Дали ви треба услуга во областа на производство на метали? Wilio ќе ви помогне да најдете квалитетни експерти за производство на огради, порти, скали, огради и огради. Трошоците за производство и монтажа на челични конструкции обично зависи од опсегот на услуги. Видете повеќе информации за услугите: консултации, трошоци за испорака, пост-гарантна услуга обезбедена од еден од нашите 21.773 експерти во категоријата.

Исто така види:Цени

32.332 регистрирани професионалци

85.353 решени проекти

4.8 од 5 Просечна евалуација на нашите експерти

226 512 Инсталации за апликации

Корисни информации

Што треба да знаете

Бработа - уметност на метална обработка Производството на метал е процес на производство на декоративни или комунални предмети од метал. Резултатот може да биде разни предмети, од накит и сребрени настани во голема мера, како што се бродови, мостови и рафинерија за нафта. Затоа, постои широк спектар на вештини, процеси и алатки во обработка на метали. Историјата за обработка на метали започна неколку милениуми. Луѓето откриле карактеристики на одредени руди. Тие откриле дека можат да произведат метал со топење или метал стана дел од нивниот живот за кратко време. Металните својства и еластичност им овозможија на луѓето да го претворат на оружје, алати, орнаменти и други корисни предмети. Најстарата алатка за обработка на метали е чекан. Околу 2500 пред n. л. Луѓето научиле да фрлат или истуркаат стопен метал за да се формираат. Потоа, во неолитските метали како бакар, сребро и злато формирани во накит, а подоцна, голем број талентирани занаетчии кои се занимаваа со производство на покриви, сребрен накит или бунари беа пронајдени во времето на бронза. Бронзеното време беше период кога луѓето почнаа да произведуваат бронзени скулптури и легура месинг. Друг значаен развој во индустријата за обработка на броеви се случил на железо кога железото било корисно за производство на различни корисни алатки. До сега, има голем напредок во индустријата за облицување, особено во производството на легура и во користењето на метали за индустриски цели. Во 12 век, парична казна накит произведен од сребро. Голдсмитките почнаа да го организираат еснафот поради големата побарувачка за накит. Во текот на 17-тиот и 18-тиот век, квалитетни сребрени стоки и накит исто така беше многу побарана во Европа. Покрај тоа, во овој период, Prekolumbiva Америка почна да се занимава со големо снабдување со накит со сребрени орнаменти. Работо место вклучува работа со чекан, влечење, тен и кастинг. Некои од декоративните процеси во индустријата за обработка на броеви се втиспитуваат, оштетуваат, емајлинг итн. Обликувањето е збир на процеси каде што металот се загрева и форми. Жешка фитинг лежи во метална деформација со хидраулични преси и чекан. Постојат неколку видови на кастинг, вклучувајќи кастинг во песок и школки, инвестиции, центрифугални, ротирачки и кастинг на притисок. Процеси на превоз го менуваат металот до геометриска форма која резултира со скапоцен камен или украс. Флоринг е уште еден начин за обликување на сребро со помош на мелница. Другите процеси вклучуваат мелење, лемење, хард лемење, истегнување и етикетирање. Се топи промени скапоцен камен за работа парче. Последниот чекор во производството на сребрен накит е обработка или модификација. Металното производство е широк термин во кој е вклучена индустријата, науката и металургијата. Сепак, тоа е исто така уметничка форма и хоби за многу луѓе, практика што комбинираа многу култури, трки и цивилизации. Метални производи, комунални и декоративни објекти се изработени од различни метали, вклучувајќи бакар, железо, сребро, бронза, олово, злато и месинг. Најстарите вештачки статии беа од камен, дрво, коски и глина. Подоцна луѓето научиле да ги користат метали од земјата и ги обработуваат во теми. Резултатите од производството на метал се контејнери, јадења, corcles и ритуални објекти, декоративни објекти, архитектонски орнаменти, лични орнаменти, статуи и оружје. Општи процеси и техники Многу од користените технички процедури се во основа исти како оние кои се користат во антиката. На пример, првичното познато во браварска, на пример, сончање, втиснување, позлата, жичен цртеж, емајл и скапоцени камења. Фалсификување и кастинг Сите декоративни фитинзи првично беа произведени од чекан. Неколку делови од секој производ беа обликувани одделно, а потоа беа споени од теми или беа сериозни на солидна јадро (лемење сè уште не беше измислено). Покрај тоа, кованите бакарни плочи беа формирани во песна и индивидуалните парчиња беа комбинирани со бакарни теми. Одличен пример за таква работа е египетската статуа на фараонот Пепи во големината на животот во египетскиот музеј во Каиро. Околу 2500 пред N.l. Два стандардни методи за производство на метали беа развиени и кастинг. Начин на изгубен восок (кастинг со восок форма) беше користен во Египет околу 2500 пред Н.Л. Подоцна, по методот на кастинг во форми со јадро заменет примитивен и долг процес на заживување, чекан останува главна алатка за правење уметнички дела од благородни метали. Чекан и удар е направено сето она што може да се припише на Асиријан, Етрувски и грчки златни. Tiędi е уметност на подигање украс во олеснување од гумената страна. Дизајнот прво се нацрта на површината на металот и мотивите се ограничени со тракер кој ги пренесува основните делови на цртежот до задниот дел на плочите. Одборот потоа се крева лицето надолу кон асфалтниот блок и деловите што треба да се укинат се надолу во согласност со компатибилниот асфалт. Тогаш плочата се отстранува и се ослободува повторно да се соочи. Во фалсификувањето продолжува, овој пат дизајнот на позадината е на асфалтот. Серијата на овие процеси на мешање и ре-вградување, проследено со притискање, достигнува метал до нивниот последен изглед. Постојат три основни типови на алатки - за галење, за втиснување и екструзија, како и специјализирана алатка со вибрации или пролетна прачка што се користат за постигнување на инаку недостапни области. Украс во олеснување е исто така произведен од механички средства. Тенка еластичен метален лист може да се компресира во форми. Сите овие методи беа веќе познати во антиката. Удирање. Удар е направено од чекан и штрајкови во метал. Овие удари се обликувани така што тие се способни да постигнат било каков ефект - или Gravure (заглавени под површината на метал) или олеснување дека металната машина сака да создаде. Дизајнот е формиран на површината и олеснувањето може да се добие со пишување на соседните региони за да се формира позадина. Таквата работа за размислување понекогаш создава олеснување, но во вториот процес е обликот печат од позади. Детален површински третман на олеснување се постигнува со втиснување; Овој израз исто така важи и за ретуширање и завршување на кастинг со рачно изработени марки. Гравирање. Гравирање значи намалување или сечење линија. Тоа е направено со алатка за сечење со притисок од вашата рака. Го одделува материјалот при гравирање. Кога трска е притиснат со притисок, овој процес се нарекува резба. Истовар. Системот за украсување познат како Дамаскар е потекнува од Ориент и често ги практикува утринските златни метри во Дамаск; Од таму произлегува име. Тоа е вметнување на златна жица (понекогаш сребро или бакар) на површината на железо, челик или бронза. Површината на која треба да се формира моделот е тивко сече со остра алатка. Златната нишка е зачукувана во мали препеави на сечење со чекани и сигурно фиксирано. Нило е процес на истоварување врежани украсни украсни сулфидни модели со сребрена или сулфид мешавина. Првите автори кои пишуваа за подготовка на Нило и неговата примена на Сребрена, беа Ерацлиус и Теофил во 12-тиот век и Верентутути во 16 век. Според нив, не е произведено со приклучување кон сребро, бакар и олово и последователно мешање на стопена легура со сулфур. Црн производ (мешавина од сребрени сулфиди, бакар и олово) е во прав; и по врежан метал, обично сребро, навлажнета со вкус (и) што се користи за поддршка на дел од прав и метал е силно загреан; Нило се топи и ги покрива врежаните канали. Вишокот Niello се отстранува со гребење додека не се видливи исполнетиот канали, и конечно површината се искачи. Неважно Постојат два начини на примена на емајл на метал: комори, каде што дискетата во Кува се полни со емајл; и Cloisonne во кои метални ремени се применуваат на металната површина што ги формираат клетките и потоа се наполнуваат со емајл. Зголемувања. Глагодување е уметничка декорација на дрво, метал, гипс, стакло или други предмети со обложување злато во лист или во прав форма. Овој израз исто така важи и за употреба на сребро, паладиум, алуминиум и бакарни легури. Најстариот од историските народи имаше ремек-дела, кои тестираат преклопувања на тенок златен лист на кралските мумии, и античкиот египетски мебел. Кинеска контрола украсени дрво, керамика и текстил со убави златни модели. Грците злато не само дрво, ѕидарски и мермерни скулптури, туку и на златниот амалгам, користејќи топлина ја туркаа живата и го напуштија златниот слој на металната површина. Од грчки, Римјаните ја земаат уметноста, благодарение на што нивните храмови и палати блескаат со брилијантен позлата. Поставувањето на злато во тенки 0,25001 сантиметарски лисја обично се прави со рачно, иако машините се користат до одреден степен. По намалување на стандарден квадрат од 9,84 сантиметри, билети се вметнуваат билети помеѓу лисја на мали книги и се подготвени за употреба на уништување. Многу супстанции каде што може да се покровителите на уметноста и да постигнат нови и прекрасни ефекти, може да бараат посебни прилагодувања и апликации на нејзините методи и материјали. Сите типови на позлата имаат некои основни процедури. На пример, подлогата што треба да биде позлатена мора внимателно да се подготви од основниот слој. Мазните бои, лакови или запечатување лепила се користат според видот на брусен материјал. Металите на корозија можат да бидат насликани (и заштитени) со суштински слој или бои на железо оксид. Шаблони, исто така, може да се постават со притискање или кастинг, прав или сува пигмент преку перфорирана хартија направена со пулпни тркала прикачени на 'рбетниците; Распоредот на вртливите ви овозможува да ги постигнете најкомплицираните дизајни. Со цел да се создаде леплива површина на која е злато, потребно е да се подготви површината на површината на позлата. Видот на лепило што се користи зависи од видот на површината што е позлатена и дали е неопходно за лепилото да се откажува брзо или полека. Кога лепилото е доволно сушено, може да се примени златен лист или прав. Златниот билет може да се примени од книгата на површината на позлатениот објект. Сепак, сепак, Златното колено цврсто има книга во левата рака со покриен златен билет, и со рамна и остра алатка зема златни парчиња. Потоа четка за капување внимателно се применува златни билети за подготвена површина. Билет за четка има благодарение на статички електрицитет што го создава засолништето со нежно со четка по лицето. За некои процеси на говин, се користи држач за рампа. Тоа е правоаголно парче дрво, голем приближно 23 х 15 сантиметри кои се затегнати со Flanel и покриени со третирана теле кожа; За еден крај на пергамент штит штити нежно писмо пред протокот. Кога поградувањето е завршена, областа покриена со лисја треба да се нанесува со мек памучен хируршки квалитет. Така, се постигнува висок сјај на позлатена површина. Лабави парчиња злато можеби од завршената работа за отстранување на четка за камила. Златото злато може да се во прав со триење преку сито со нежна мрежа. Сепак, златото во прав е исто така скапо дека често ги заменува бронзените прашоци. Ако златниот лист се користи за позлата бомби и покриви на згради, се користи во форма на лента. Процеси за завршување, како што се полирање, можете да најдете скулптура.