Ослободени од данок на доход
Најдете паметни професионалци
Комунални Услуги и Изградба на ИнфраструктураДоставувањето проект е бесплатно
Среќен клиентОдлична комуникација, се помина според планот, проектот помина како што треба. Добра работа, многу добра личност, затоа препорачувам :)
Peter Š.Клиент
Зошто Вилио?
33.620 регистрирани професионалци
93.507 решени проекти
4.8 од 5 Просечна евалуација на нашите експерти
226 512 Инсталации за апликации
Сите услуги
Сите услуги
Дали ви треба услуга од областа на градежништвото? Wilio ќе ви помогне да најдете квалитетни експерти за проектирање и имплементација на локални и специјални патишта, железници и жичарници, гасоводи. Цената на транспортните комуникации обично зависи од обемот на услугите. Погледнете повеќе информации за услугите: консултации, спроведени промени во проектот, транспортни трошоци обезбедени од еден од нашите 27.036 професионалци во дадената категорија.
Исто така види:Цени
Корисни информацииШто треба да знаете
Инженерски згради Градењето е градежна структура изградена со градежни работи од градежни производи кои се цврсто поврзани со земјата. Солидната комбинација со земјата се подразбира за поврзување на цврста основа, прилогот на структурата на купови или други сидра или поврзување на изградбата на мрежата или техничката опрема на територијата. Сепак, тоа е исто така зградите изградени под земјата. Згради како што е опишано погоре поделени во две основни големи групи и земјишни структури и инженерски згради. Градежните згради се опфатени згради, вклучувајќи подземни простори. Ова се градежни блокови дизајнирани да ги заштитат луѓето, животните или нештата. Тие не можат да имаат ѕидови, но тие мора да имаат покрив. Според целта на користење на земјиштето, тие се поделени во станбени или не-станбени објекти. Во следниот дел, ние нема да ја платиме оваа структура група, но ние ќе се фокусираме на втората голема група објекти, на инженерски згради. Инженерските згради во однос на законодавството се одредуваат во групи според одредени заеднички карактеристики. Една од тие карактеристики е дека релевантната структура група постави услови во специфични законски прописи, како што е Законот за пат, закон за пистата, телекомуникациите, рударскиот закон и така натаму. Првата група на инженерски згради се згради, патишта, патеки, морски или откриени паркинг. Тука е изградбата на транспортни коридори на површината на Земјата со фактот дека тие дополнително се поделени со интензитет на сообраќај, според природните можности на страницата главно во однос на заштитата на животната средина. Во оваа група инженерски згради, исто така е неопходно да се знае дека постои поделба за градење и управување со патната мрежа меѓу Националната автопатска компанија, словачки управување со патиштата, повисоки територијални единици, градови и општини. Важноста и несоодветноста на патната мрежа е поголемо влијание врз развојот на територијата не само по економското место. Во градењето на овие инженерски згради, секогаш е широка инвестиција, пејзаж на земјиште, релативно долго време за изградба, но исто така и за континуирана интервенција во удобноста на животот во областа, затоа често се користат различни дополнителни мерки главно за да се намали влијанието на зголеменото бучава, прашина и осветлување. На пример, бучава ѕидови или зелени мостови кои можат безбедно да минуваат низ чести автопат и патишта безбедно. Изградбата на патување или автопат е одлична интервенција на територијата и затоа треба да биде апсолутно нормална дека, и покрај зголемените ресурси, сите негативни интервенции не само во животот на луѓето, туку и во фауна и флора на територијата. Втората група на инженерски згради се изградба на железничка и изградба на јажиња. Овие згради се предизвик територијално планирање и процесот на овластување и исто така се значително скапи од перспектива на изградба на нови правци. Сегашниот предизвик со мултинационална важност е потребата за градење на железнички коридори со голема брзина. Оваа област, исто така, вклучува изградба и модернизација на трамвајски песни. За подобра имагинација на инженерските згради од оваа област, ќе дадам некои референтни типови на згради, кои, на пример, железнички прекинувачи, префрлување на агрегати, структури на железничко претпријатие и горниот, градењето и поправка на железнички средини и железнички премин. Патеки за јаже кои ја вклучуваат оваа група инженерски згради се сообраќаен објект мазна или циклична природа, каде што е елемент со товарење или напнатост на јажето. За нас, кабелските автомобили се користат во планинските одморалишта, но исто така и во Братислава Колиба. Пистата е потребна за да обезбеди насочна линија. Ова го одредува Kadiáľ ќе биде повлечен од јажето за движење. Според возење писта, ги знаеме кабелските автомобили и непроменети. Превозникот јажето на жичарницата за суспензија се спроведува помеѓу двете станици и е поддржан од повеќекратна поддршка според територијата. Возилата се суспендирани на јажето за поддршка со кои материјалот или луѓето од станицата на долината се транспортираат до врвот. Невизуелна кабелска писта се, на пример, копнен кабелски автомобил кој се движи по должината на патеката (на пример, копнен жичарница на Hrebienok, жичарница до Petřín во Прага). Најпознатата несигурна пистата се добро познати ски-лифтови во различни скијачки центри. Третата група на инженерски згради е изградба на патеки за полетување и слетување и припаѓаат на патеките за лизгање. Тоа е соодветна градежна технички модифицирани области каде што се градат објекти и капацитети со намалување, слетување, лизгање, заштита и третман на воздухоплови. Овие се соодветно надополнети со простори за механичка работа на воздушната опрема, деловните и магацинските области, но исто така и за областите за дозвола за патнички и карго. Системот на авионски авиони може да се формира со еден или повеќе патеки за полетување и слетување. Системот за писта влијае на капацитетот на засегнатите аеродроми. Должината на патеката за полетување и трчање е определен опсег на типови на авиони кои можат да слетаат на аеродромот или од аеродромот за да тргнат. Системот за тркалање влијае на времето во кое авионот се движи помеѓу површината за одјавување и полето за полетување и слетување. Четвртата група инженерски згради вклучува мостови, надминувања, тунели, размена и метрови. Целта на мостот е дел од комуникациите што го заменуваат нејзиното природно тело на место кое ја надминува вештачката или природната пречка за премостување. Според типот на премостување, можеме да ги поделиме мостовите на мостовите, папучи и пешачки трепки. Мост Ние разбираме мост објект кој е подолг од два метри и се користи за претворање на патишта, цевки комуникации или градежништво цели цели. Ако објектот на мостот е пократок од два метра, ние го нарекуваме трговија. Фудбриџот се користи исклучиво од пешакот или како ревизија или комуникација со услуги во мостови. Сè уште им давам на една карактеристика од многу големо и детално прашање на мостови, барем основната техничка содржина на сите мостови од инженерските згради. Нивната задача е да ја пренесе својата тежина и статички или динамичен товар што може да дејствува за секој мост. Секој мост за основно поедноставување има: - Мост Горна, која пренесува не само сопствената тежина, туку и ефектите од т.н.. Случајни оптоварувања со кои е во директен контакт во структурата за поддршка. - Структурата за поддршка ја пренесува својата тежина и оптоварување на горната зграда. - Влечната структура го пренесува товарот од целиот мост во основата на почвата. Петтата група инженерски згради вклучува пристаништа, пливање канали, третман на водотече, брани и наводнување и наводнување и мелениративни згради. Овој вид инженерски згради вклучува градење градежни работи, што е регулирање или влијание на хидролошките услови во природата, така што не постои случајно или систематско оштетување на имотот со цел безбедно и ефикасно да се штети во земјата и да се создадат услови за одржување на водата во земјата и со тоа поефикасна употреба. Сите интервенции на таквите инженерски згради мора да обезбедат одржлив развој на територијата, но исто така и за обезбедување на производство на енергија од обновливи природни ресурси. Најпознатиот ваков дел во Словачка е водотемот на Габчиково. Шестата група инженерски згради содржи изградба на далечински и локални гасови, вода, електрична енергија, комуникациски мрежи, јарболи за нив, пречистителни станици за отпадни води и трансформациски станици. Оваа група треба да се забележи дека за понатамошни попрецизни дестинации, таквите инженерски згради можат да бидат поделени во далечински цевки, телекомуникации и електрична дистрибуција и локални цевки и кабелска дистрибуција. Основна разлика е во законодавните технички услови за изградба и комплексната сложеност, без разлика дали при планирањето на зградите, но исто така и во нивната имплементација. Седмата група инженерски згради се рударски згради и изградба на рударска опрема. Градење на овие згради е строго регулирана. Нивните влијанија кои влијаат на животната средина се големи. Затоа, нивното овластување е мулти-фаза и одзема време. Нашите најважни сајтови вклучуваат Banska Stiavnica и Кремница. Можно е да се запознаат само со тековните активности во изградбата на рударските згради, но и со нивната историја во тематски музеи. Осмата група на инженерски згради се изградбата на енергетска опрема, гас и отпад инцинератори. Ние би сакале да укажеме дека изградбата на енергетска опрема во моментов е насочена кон зголемување на нивната ефикасност, така што електричната енергија се произведува од вишокот на топлина и доаѓа до електричната мрежа. Сличен принцип е исто така во само двајца отпадни инсенератори во Словачка (Братислава, Кошице), каде што топлината и електричната енергија се произведуваат со согорување под услови и строга контрола и на тој начин што произлегува од отстранувањето на отпадот. Деветтата група инженерски згради вклучува згради за обработка и складирање на нуклеарен отпад. Тоа е многу специфични згради чија изградба е контролирана и следена не само од јавните власти, туку и меѓународни организации. Тоа е поради сите нарушувања и несреќи може да имаат последици кои ќе ги надминат границите на државата. Целиот животен циклус на таква конструкција е внимателно следен и неусогласеноста со елементарните мерки е санкционирана. Најпознатото зграда што спаѓа во десеттата група на инженерски згради - згради на хемиска опрема и рафинерии е Словернафт. Ова не е многу среќно поставено на работ на главниот град на Братислава, но она што е уште полошо, така што ризикот од нејзината локација на границата на нашиот најголем резервоар за вода за пиење, на островот на заживот. Инженеринг згради, исто така, вклучуваат тешки индустриски згради, правејќи високи печки, цилиндрични и леење. Тоа е уште една самостојна група инженерски згради кои можат значително да влијаат на квалитетот на животната средина во текот на поширокиот регион. За фантазијата, најпознатата зграда од оваа група е бегство-железо и железо во Кошице. Друга група инженерски згради се откриени спортски курсеви, автомобилски, мотоцикл и велосипед писта, терени за голф. Во оваа група, зградите се вклучени со цел да се обезбедат активни потреби на населението. Чувствителното решавање на овие згради во природата е единствената можност за одржлив развој. Во последниве години во Словачка, згради, исто така, би можеле да видиме само во странство, мислам, на пример, автомобилска тркачка пистата Слованија во написот на орев или голем број терени за голф во Словачка. Последно, но не и најмалку важно, постои група на инженерски згради, спроведени во изградбата на забавни и одмор паркови, зоолошки и ботанички градини. Во последниве години, бројот на забавни паркови се фокусираше на употребата на термални извори, т.н. аквапаркс беа значително зголемени. Со зголемување на нивниот квалитет и достапност, можноста за рекреативна употреба е обезбедена од широка група на население. Напротив, зоолошките и ботанички градини се фокусираат на модернизација и ефикасност на употребата на одредено земјиште, бидејќи можноста за стекнување на друго земјиште спречува повеќе развој на оваа област. Последната група на инженерски згради се депонии за отпад и други инженерски објекти кои не се вклучени во претходните групи. Овде ќе ги допреме зградите за складирање на отпад, што сеуште е најосновен начин на снимање со зголемување на формирањето на отпадот. Напорите за одвојување на отпадот и на тој начин сортирање на неговиот дел за повторна употреба сè уште не е доволна. Складирањето на отпадот не е повеќе од среднорочно патување и затоа е неопходно значително да се намали неговото количество и истовремено да се модернизира технологијата за негово согорување и друга енергија.